Kaardimaksega tehakse palju automatiseeritud turvakontrolle, mida teie kliendina ei näe.
Kõige tavalisemad põhjused, miks pank keeldub kaardimakse sooritamisest, on järgmised:
- teil pole tellitava konto ostu sooritamiseks (krediidi)limiiti või ületate ostuga oma (krediidi)limiiti.
- Te pole oma kaarti Interneti-maksete jaoks avanud.
- Teil on päevas ostude ja väljamaksete limiit, mis ületatakse ostu puhul, mida proovite teha.
- Te ei ole ühendatud MasterCardi turvalise koodiga ega ole VISA poolt kinnitatud - see peab olema kõikidel kaartidel, mida soovitatakse kasutada meilt ostmisel.
- Olete lühikese aja jooksul internetis palju kaardimakseid teinud, pank peab seda ebaloomulikuks ostukäitumiseks ja on oht, et kaart on varastatud.
- Teie geopositsioon ei ühti kaardiga, pank saab näiteks tuvastada, kui asute muus riigis kui Eesti.
Soovitame teil proovida mõnda muud makseviisi või proovida mõni aeg hiljem uuesti ja siis õnnestub teil tõenäoliselt eeldusel, et ülalnimetatud takistusi ei esine.