Interaktiivne kontaktivorm


Kasuta meie interaktiivset kontaktivormi, et leida vastus Sind huvitavale küsimusele või meiega kontakti võtmiseks!

 

Ma registreerisin oma tagastuse, kuid unustasin tagastussildi välja printida. Mida peaksin nüüd tegema?

Mine tagasi lingile https://www.motleydenim.ee/tagastamine/, kus sa registreerisid oma tagastuse. Sisestage oma tellimuse number ja e-posti aadress ning klõpsake "Järgmine samm". Seejärel kuvatakse ekraanil teade, et selle tellimuse tagastamine on juba registreeritud. Selles sõnumis on ka link, kust saate printida tagastussildi.

Kas olete minu tagastuse kätte saanud/kus on minu tagastus?

Me saadame tellimusi üle kogu Euroopa Eesti kesklaost ja kõik tagastused saadetakse enne nende töötlemist tagasi samasse kesklattu. Tagastuste transport on aeglasem kui tellimuste kohaletoimetamine, sest enamikus riikides kogutakse tagastused kohapeal ja saadetakse tagasi meie kesklattu üks kord nädalas. Tagastustingimustes https://www.motleydenim.ee/tagastamise-ja-vahetusetingimused/ näete tagastuste eeldatavat transpordiaega teie konkreetse riigi puhul. Saate tagastamist ise jälgida, kasutades jälgimiskoodi, mille saite tagastustranspordiks kasutatud vedajalt. Kui jälgimiskood näitab, et teie tagastust ei ole meile kätte toimetatud, tähendab see, et see on veel tagasi transportimisel. Kui jälgimiskood näitab, et teie tagastus on meile kätte toimetatud, palume teil anda meile paar päeva aega selle töötlemiseks, enne kui võtate meiega ühendust. Mõnel juhul näitab jälgimiskood, et teie tagastus on kohale toimetatud, kui see on jõudnud kohalikku kogumisterminali, kuid tegelikkuses on teie tagastus ikka veel teel meie kesklattu.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Kuidas ma tagastan/ millisele aadressile ma peaksin oma tagastuse saatma?

Palun vaadake meie tagastustingimusi https://www.motleydenim.ee/tagastamise-ja-vahetusetingimused/, et saada kogu tagastamist puudutav teave, ja registreerige oma tagastamine siin https://www.motleydenim.ee/tagastamine/, kus saate ka printida tagastussildi. NB! Ärge saatke oma tagastust ühelegi meie veebisaidil või internetis leiduvale aadressile. Tagastused, mis on saadetud muul viisil kui meie veebilehe kaudu trükitud tagastussiltidega, nagu on ette nähtud, ei jõua meieni ja me ei saa teid aidata teie tagastuse puhul ning me ei saa teile raha tagasi maksta.

Kuidas teha vahetust väiksema/suurema suuruse või teistsuguse rõivaeseme vastu?

Palun vaadake meie tagastamistingimusi https://www.motleydenim.ee/tagastamise-ja-vahetusetingimused/ ja teie saadetisele lisatud Kviitung/Tagastusteadet, kus on olemas kogu tagastamiseks ja vahetamiseks vajalik teave.

Miks ma ei saa oma tagastust registreerida?

Tagastuse registreerimiseks peate sisestama tellimuse numbri ja e-posti aadressi, mis on kirjutatud täpselt nii, nagu see oli tellimuse vormistamisel. Kõige tavalisem põhjus, miks keegi ei pääse tagastuse registreerimisele ligi, on see, et e-posti aadress oli tellimuse vormistamisel valesti kirjutatud. Teine kõige levinum põhjus on see, et tellimuse number ei ole õigesti sisestatud. Tellimuse number koosneb kahest tähest (teie riigi kood) ja seejärel numbrite reast, kusjuures tähti ja numbreid ei eralda tühik ega muud märgid. Palun proovige uuesti ja veenduge, et olete sisestanud tellimuse numbri ja e-posti aadressi õigesti, ning võtke meiega ühendust, kui vajate täiendavat abi.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Kuidas saata tagastust, kui mul ei ole printerit tagastussildi printimiseks?

Saate meile tagastusi saata ainult siis, kui trükite ise tagastussildi, nagu on pakutud meie tagastuse registreerimisvormil. Meil ei ole võimalik saata teile posti teel tagasisaadetise etiketti. NB! Ärge saatke oma tagastust ühelegi meie veebisaidil või internetis leiduvale aadressile. Tagastused, mis on saadetud muul viisil kui meie veebilehe kaudu trükitud tagastussiltidega, nagu on ette nähtud, ei jõua meieni ja me ei saa teid aidata teie tagastuse puhul ning me ei saa teile raha tagasi maksta.

Me ei lisa meie poolt saadetud tellimustele tagastussilte, sest ei ole mõistlik printida igale tellimusele tagastussilti, millest vaid mõned kasutatakse ära ja suurem osa visatakse ära. Me usume, et on keskkonnasõbralikum, et tagastussildid trükitakse ainult nendele tellimustele, kus midagi tagastatakse.

Ma sain kinnituskirja, et minu tagastamine on töödeldud, kuid kus on minu tagasimakse?

Erinevatel makseviisidel on erinevad tagasimakse töötlemise ajad. Enamik meie pakutavaid makseviise töötlevad tagasimakseid kaks korda nädalas, sealhulgas lisandub tagastuuse ooteajale pankadevaheline tehinguaeg. Seega on tavaline, et saate raha tagasimakse oma pangakontole 3-5 pangapäeva jooksul pärast seda, kui olete saanud kinnitava e-kirja, et oleme teie tagastuse menetlenud.

NB! VISA- või MASTERCARDile tehtud tagasimakse võib mõnikord ilmneda algsest maksest mahaarvamisena maksepäeval, mitte tagastusena hilisemal kuupäeval, kui tagastust töödeldakse.

Kui te ei ole saanud kinnitavat e-kirja, et oleme teie tagastust menetlenud, vaadake palun tagastamist puudutavate küsimuste jaotist.

Enne kui võtate meiega ühendust puuduva tagasimakse osas, veenduge, et otsite tagasimakseid samale pangakontole, mida kasutasite makse tegemisel.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

 

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Miks minu summast on arvestatud maha tagastamise tasu?

Täpsema info saamiseks tutvu meie tagastamise tingimustega.

Ma ei saanud teadet, et minu tellimus on kättesaamiseks saadaval ja nüüd on see teile tagasi saadetud. Kas saate selle uuesti saata?

Kõiki meile tagasi saabuvaid tellimusi, olenemata põhjusest, käsitletakse tagastustena vastavalt meie tagastustingimustele https://www.motleydenim.ee/tagastamise-ja-vahetusetingimused/. Me ei saa täpselt sama pakki, mis meile tagasi saadetakse, uuesti saata. Teile tagastatakse raha ja võetakse tasu tagasisaatmise eest vastavalt meie tagasisaatmise tingimustele. Kui soovite tellitud esemeid, palun tehke uus tellimus. Teie uuele tellimusele kehtivad kehtiva toote hinnad vastavalt meie ostutingimustele https://www.motleydenim.ee/ostutingimused/. Me saadame e-kirjaga jälgimiskoodi kõigile meie laost lahkuvatele tellimustele, selle jälgimiskoodi abil näete, millal teie tellimus on kättesaamiseks saadaval, juhul kui teade saabumisest ei õnnestu. Seetõttu on oluline, et te kontrolliksite oma andmete korrektsust tellimuse esitamisel.

 

Ma ei saanud oma tellimusele järele tulla ja see on nüüd teile tagasi saadetud. Kas saate selle uuesti saata?

Kõiki meile tagasi saabuvaid tellimusi, olenemata põhjusest, käsitletakse tagastustena vastavalt meie tagastustingimustele https://www.motleydenim.ee/tagastamise-ja-vahetusetingimused/. Me ei saa täpselt sama pakki, mis meile tagasi saadetakse, uuesti saata. Teile tagastatakse raha ja võetakse tasu tagasisaatmise eest vastavalt meie tagasisaatmise tingimustele. Kui soovite tellitud esemeid, palun tehke uus tellimus. Teie uuele tellimusele kehtivad kehtiva toote hinnad vastavalt meie ostutingimustele https://www.motleydenim.ee/ostutingimused/. Me saadame e-kirjaga jälgimiskoodi kõigile meie laost lahkuvatele tellimustele, selle jälgimiskoodi abil näete, millal teie tellimus on kättesaamiseks saadaval, juhul kui teade saabumisest ei õnnestu. Seetõttu on oluline, et te kontrolliksite oma andmete korrektsust tellimuse esitamisel.

 

Kus on minu tellimus?

Kas meie tarnetingimustes mainitud tarneaeg on kätte jõudnud? Vaata: Kättetoimetamistingimused. Pane tähele, et tarneajas mainitud päevade puhul on tegemist tööpäevadega, mitte nädalapäevadega (st laupäev, pühapäev ja pühad ei kuulu tarneaja hulka) ning et pakk võib saabuda ka viimase päeva hilisõhtul, mil Sa saad meie käest väljasaatmise kinnituse, mis loetakse tarneaja puhul 0-päevaks. Tarneaega hakatakse arvutama hetkest, mil saadame välja Sinu tellimuse, st ajal, mil Sa saad väljasaatmise kohta kinnitussõnumi. Tarneaeg ei alga seega tellimuse tegemise hetkest.

Väljasaatmise kinnitussõnum sisaldab jälgimise koodi, millega on Sul võimalik jälgida oma paki teekonda. Jälgimise koodi abil on näha ka see, kui Sinu tellimuse liikumine on mingil põhjusel pidurdunud. Hilinemise korral saadame Sinu tellimuse automaatselt oma Rootsi laost otse Sinu koduriigi lähimasse postkontorisse. Kontrolli jälgimise koodi abil, ka pakk on juba Sinu poole teel või on see saabunud juba valitud tarneaadressile ja posti poolt saadetav kohalejõudmise teade ei ole mingil põhjusel Sinuni jõudnud. Paki äratoomisel postkontorist kasuta oma jälgimise koodi ja kehtivat isikuttõendavat dokumenti. (NB! Ei puuduta pakiautomaate, mille uksekood saadetakse ainult tekstisõnumiga.)

Kui tarneaeg ei ole ületanud meie tarnetingimustes näidatud aega, palume Sul enne meiega ühendust võtmist oodata kannatlikult kuni tarneaja lõpuni ja kontrollida peale oma paki asukohta jälgimise koodiga. Kui jälgimise kood teatab, et pakile võib järele minna, võib minna pakile järele kokkulepitud kohta. Kui jälgimise kood teatab, et Sinu pakk on veel teel ja see saabub veidi hiljem kui tarnetingimustes on näidatud, vabandame tarneketi mõnes lülis toimunud viivituste pärast. Kahjuks ei ole meil aga võimalik tarnet kiirendada, mistõttu palume Sul oodata kannatlikult oma paki saabumist.

Kui tarneaeg on möödunud ja tellimuse kinnituses jälgimise koodi ei ole või kui Sinu pakk on olnud teel ebamõistlikult pikka aega, palume Sul võtta meiega uuesti ühendust. Sellisel juhul on toimunud mõni enneolematu viga ja me võtame ühendust veoteenuse eest vastutava isikuga.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Kuidas arvestatakse tellimuse kohaletoimetamise aega?

Vastavalt rahvusvahelisele standardile on tellimuse kohaletoimetamise 0. päev ehk väljasaatmise päev see päev, mil me pakime Sinu tellimuse (see päev, mil Sa saad meilt ka vastava e-maili). Esimene võimalik kohaletoimetamise päev on väljasaatmise päevale järgnev esimene tööpäev. Tellimused, mis on tehtud peale lõunat, õhtul või nädalavahetusel, saadetakse välja järgmisel saabuval tööpäeval (kohaletoimetamise päev 0).

Näiteks:

Kliendi tellimus on tehtud esmaspäeval kell 16.00 (pärast meie ...) = -1. päev

Tellimus pakitakse ja saadetakse teisipäeval = 0. päev

Esimene võimalik tarnepäev kolmapäev = 1. päev.

Sellise arvutuskäigu põhjal on võimalik määrata, millal on tellimuse tarneaeg vastavalt meie tarnetingimustes toodud tarneajale.

Esitasin just tellimuse, aga siis mõtlesin ümber. Kas saaksite mu tellimuse tühistada, enne kui kaup ära saadetakse?

Me ei saa tühistada tellimust, mis on kassas juba lõplikult esitatud. Kõik tellimused saadetakse kohe käsitlemiseks lattu. Kui te oma tellimuse asjus ümber mõtlete, vt tegevusjuhist punktist tagastustingimused.

Esitasin just tellimuse, kuid sooviksin muuta suurust/toodet. Kas see on võimalik, enne kui toote ära saadate?

Ei, kahjuks me ei saa kassas lõplikult vormistatud tellimust muuta. Kõik tellimused saadetakse kohe käsitlemiseks lattu. Kui te oma tellimuse asjus ümber mõtlete, vt tegevusjuhist punktist tagastustingimused.

Esitasin just tellimuse, kuid sooviksin muuta kättetoimetamisaadressi, kas saaksite seda teha?

Ei, me ei saa tellimuse kättetoimetamisaadressi muuta kahel põhjusel: 1. Pettuseohtu arvestades peame järgima oma koostööpartnerite seatud tingimusi ja saatma kauba tellimuse esitamisel märgitud aadressile. 2. Kõik tellimused lähevad kohe meie lattu käsitlemisele. Seega tuleb kassas makstes anda aadress, kuhu soovite oma saadetise saada.

Ma olen teinud kaks tellimust, kas te saate need kokku panna samasse saadetisse ja tagastada mulle ühe saatmiskulu?

Ei, kahjuks ei saa me kombineerida kahte erinevat tellimust, mis on meie kassas lõplikult vormistatud. Kõik tellimused töödeldakse eraldi nii, nagu need on meie kassas lõplikult vormistatud ja saadetakse viivitamatult meie lattu töötlemiseks.

Tegin just tellimuse, aga ma ei saanud e-kirja kinnitust. Kas te saite minu tellimuse kätte?

Tõenäoliselt saime teie tellimuse kätte ja teie tellimus pannakse teie poole varsti teele. Kõige tavalisem põhjus, miks kliendid ei näe kinnituse e-kirja, on see, et nad vaatavad vale e-posti aadressi postkasti. Me teame seda, sest näeme, et tellimuse e-posti aadress on erinev võrreldes e-posti aadressiga, mida klient kasutab meiega kontakteerumiseks. Teine kõige levinum põhjus, miks kliendid ei näe kinnituse e-kirja, on see, et see saadeti rämpsposti kausta või liigitati kategooriasse "reklaam" ja e-kiri saadeti meilt, kuid see ei sattunud postkasti. Kolmas põhjus on see, et klient tegi trükivea ja sisestas tellimuse juurde vale e-posti aadressi.

Palun kontrollige ülaltoodut ja võtke meiega ühendust, kui olete kontrollinud kõik võimalikud e-posti aadresside postkastid, nende rämpsposti kaustad ja kampaania vahekaardid/kaustad.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Ütlete oma e-poes TASUTA TRANSPORT, miks ma seda oma tellimusele ei saanud?

On tõsi, et meie e-poe üla- ja alaosas reklaamime TASUTA TRANSPORT. Antud kohtades ei ole ruumi tasuta transpordi täielikke tingimusi kirjeldada ja seetõttu paneme juurde tärni (*), mis viitab meie tarnetingimustele, kus on olemas täielikud tasuta transpordi saamise tingimused.

Olen saanud vale suuruse või vale toote, mida ma peaksin tegema?

Meil on selle vea pärast väga kahju, palun võtke meiega ühendust, kasutades allolevat vormi ja me aitame teid võimalikult kiiresti.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Ma tahan esitada kaebust toote kohta, kuidas ma seda teen?

Palun tutvuge meie kaebuste esitamise tingimustega ja võtke meiega ühendust pärast kaebuste esitamise tingimuste lugemist. Ühenduse võtmiseks kasutage vormi, mis avaneb, kui klõpsate alloleval lingil.

Tehke mitu selget fotot rõivast ja rõivaosast, mis on defektne. Jagage pilte meiega failijagamisteenuse, näiteks https://wetransfer.com/ kaudu (e-posti kliendid ei saa tavaliselt hakkama mitme suure resolutsiooniga pildi faili suurusega ja seetõttu on parem kasutada failijagamisteenust, kust me saame pildid alla laadida).

Teatage meile tellimuse number, mis sisaldas defektset toodet ja andke meile teada, milline tellimuses olev toode on defektne (juhul, kui tellimuses on mitu toodet, siis ainult piltide põhjal ei ole meil alati võimalik kindlaks teha, milline rõivas on defektne).

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Kui pikk kättetoimetamisaeg teil on?

Kättetoimetamisaeg on kirjas punktis kättetoimetamistingimused. Motley Denim ei saa kättetoimetamisaega ei lühendada ega pikendada. Kõik tellimused pakitakse ja saadetakse ära nii, nagu kättetoimetamistingimustes märgitud.

Kui esitan praegu tellimuse, kas saaksite panna toote täna posti, nii et selle juba homme kätte saan?

Kättetoimetamisaeg on kirjas punktis kättetoimetamistingimused. Motley Denim ei saa kättetoimetamisaega ei lühendada ega pikendada. Kõik tellimused pakitakse ja saadetakse ära nii, nagu kättetoimetamistingimustes märgitud.

Kas teil on füüsiline kauplus, mida ma saan külastada, või võin tulla teie lattu riideid proovima ja ostma?

Ei, meil ei ole füüsilisi kauplusi ja meie laos ei ole klienditeenindust. Võtame vastu ainult veebipoe kaudu tehtud tellimusi.

Kas ma saan teha ettevõtte/B2B-tellimuse e-posti teel?

Ei, me ei võta vastu tellimusi e-posti teel mis tahes ettevõtte, riigi, omavalitsuse või organisatsiooni poolt. Me võtame vastu ainult veebipoe kaudu tehtud tellimusi ja ostja peab tellimuse ise tegema.

Kas te pakute maksmist lunamaksuga, ettemaksu pangakontole või mõnda muud makseviisi, mis ei ole saadaval teie kassas?

Ei, me pakume ainult meie kassas kättesaadavaid makseviise. Me ei saa pakkuda kliendile ühtegi muud makseviisi, mis ei ole meie kassas saadaval.

Kaardimakse ei õnnestu. Mis on valesti?

Kaardimaksega tehakse palju automatiseeritud turvakontrolle, mida teie kliendina ei näe.

Kõige tavalisemad põhjused, miks pank keeldub kaardimakse sooritamisest, on järgmised:

- teil pole tellitava konto ostu sooritamiseks (krediidi)limiiti või ületate ostuga oma (krediidi)limiiti.

- Te pole oma kaarti Interneti-maksete jaoks avanud.

- Teil on päevas ostude ja väljamaksete limiit, mis ületatakse ostu puhul, mida proovite teha.

- Te ei ole ühendatud MasterCardi turvalise koodiga ega ole VISA poolt kinnitatud - see peab olema kõikidel kaartidel, mida soovitatakse kasutada meilt ostmisel.

- Olete lühikese aja jooksul internetis palju kaardimakseid teinud, pank peab seda ebaloomulikuks ostukäitumiseks ja on oht, et kaart on varastatud.

- Teie geopositsioon ei ühti kaardiga, pank saab näiteks tuvastada, kui asute muus riigis kui Eesti.

 

Soovitame teil proovida mõnda muud makseviisi või proovida mõni aeg hiljem uuesti ja siis õnnestub teil tõenäoliselt eeldusel, et ülalnimetatud takistusi ei esine.

Kas ma saan allahindlust, sooduskoodi või madalamat hinda, kui ma saadan teile e-kirja?

Ei, meie toodete hinnad on nähtavad veebipoes ning kõik meie praegused pakkumised ja kampaaniad on veebipoes avalikud. Me ei paku allahindlust muudele toodetele peale nende, mis on hetkel müügipakkumisel, ega ka "suurtellimuse" allahindlust muudele toodetele peale nende, mille hind on madalam, kui tellite mitu ühikut.

Mul on kodus teatud suuruses T-särk/sviiter/särk/teksased, aga olen ostnud need mujalt. Millist suurust peaksin ma teilt tellima?

Ainus moodus õige suuruse leidmiseks on vaadata toote suuruste tabelist järele mõõdud, seejärel võtta seal antud juhiste järgi kodus oma mõõdud ja võrrelda neid tabelis toodutega. Motley Denimi klienditeenindusel on e-kirja kaudu suheldes raske teile sobivat suurust kindlaks määrata.

Leidsin huvipakkuva toote, mille mõõdud on mulle võõrad. Ostan enamasti selle kaubamärgi puhul suurust X, millise suuruse peaksin ma teilt ostma?

Ainus moodus õige suuruse leidmiseks on vaadata toote suuruste tabelist järele mõõdud, seejärel võtta seal antud juhiste järgi kodus oma mõõdud ja võrrelda neid tabelis toodutega. Motley Denimi klienditeenindusel on e-kirja kaudu suheldes raske teile sobivat suurust kindlaks määrata.

Minu vöö/rinnaümbermõõt/pikkus on järgmised / olen nii pikk / kaalun nii palju, kas ma peaksin valima teie poest suuruse X või Y?

Ainus moodus õige suuruse leidmiseks on vaadata toote suuruste tabelist järele mõõdud, seejärel võtta seal antud juhiste järgi kodus oma mõõdud ja võrrelda neid tabelis toodutega. Motley Denimi klienditeenindusel on e-kirja kaudu suheldes raske teile sobivat suurust kindlaks määrata.

Kas selle rõiva mõõdud on „väikesed“ või „suured“?

Rõivaste mõõdud on suuruste juhendis mainitud mõõtude järgi. Ainus moodus õige suuruse leidmiseks on vaadata toote suuruste tabelist järele mõõdud, seejärel võtta seal antud juhiste järgi kodus oma mõõdud ja võrrelda neid tabelis toodutega. Motley Denimi klienditeenindusel on e-kirja kaudu suheldes raske teile sobivat suurust kindlaks määrata.

Soovitud toote puhul on minu suurus otsas. Millal minu suurust saada on?

Tooteid märkega ”Aastaringne” (kirjas tooteinfos) saabub enamikes suurustes meie lattu pidevalt. Paraku pole meil siiski eelinfot selle kohta, millal läbimüüdud suurus lattu tuleb, ja kahjuks ei saa me läbimüüdud suurust ka ette broneerida või jälgida, millal see lattu saabub ning sellest siis klienti teavitada. Hooajatoodetele läbimüüdud suurustes tooteid juurde ei saadeta.

Olen huvitatud riideesemest X ja mul on küsimus, et kas riideesemel on mõni eriomadus, nt „sobivad säärepikkused“, „kitsad sääred“, „pikad varrukad“, „sisetaskud“, „püksiauk nööpidega“?

Pakume oma e-poes viite erinevat tüüpi infot meie poolt müüdavate rõivaste kohta:

1. Toote pildid, kus näete rõiva visuaalset välimust.

2. Toote spetsifikatsioon, kust saate kiiresti leida teavet, näiteks kaubamärgi, materjali ja värvi kohta.

3. Tootekirjeldus, kust leiate pikema teksti, mis kirjeldab rõivaeset. See ei ole saadaval kõigi meie poolt müüdavate toodete puhul ja on saadaval peamiselt rõivaste puhul, mille puhul on ostuotsuse tegemiseks vaja rohkem teavet.

4. Suurusjuhend, kust leiate mitu erinevat mõõtu kõigi olemasolevate suuruste kohta.

5. Suuruste valija, kust leiate, millised suurused on selle konkreetse rõivaeseme jaoks ostmiseks saadaval.

Enamik kliente leiab kogu vajaliku teabe eespool nimetatud allikatest, palun kontrollige, kas ka teie leiate sealt otsitava teabe. Kui teil on konkreetne küsimus toote kohta, mida te ei leia eespool nimetatud tooteteabe allikatest, võtke meiega ühendust, klõpsates alloleval lingil.

Ei leidnud siit oma küsimusele vastust? Vajuta siia, et võtta ühendust meie klienditoega!

Kas riided tõmbavad pesus kokku?

Küsimus on keeruline ning sellele ei ole olemas vastust, mis kehtiks KÕIKIDE meie toodete puhul. Teatud tootjad teavitavad võimalikust kokkutõmbamisest pesemise käigus, mõned aga mitte. Meie Motley Denimis võime kinnitada järgmist: 1. KÕIKI meie poolt müüdavaid riideid on pestud tootmisprotsessi jooksul vähemalt ühel korral ja 2. Me ei ole saanud kunagi tagasisidet pesus kokkutõmbunud riiete kohta.

Ma ei leia oma küsimusele vastust, kuidas ma saan teiega ühendust võtta?

Kõige kiiremini saate vastuse oma küsimusele, kui valite nendes menüüdes õige teema ja õige küsimuse. Enamasti saate vastuse kohe, ilma et peaksite ootama meie klienditeeninduse vastust. Kui teie küsimusele ei ole nendes menüüdes olevate teemade ja küsimuste hulgas vastust, on kõige parem, kui valite oma küsimusele kõige lähemal oleva küsimuse ja võtate meiega ühendust selle konkreetse küsimuse all oleva vormi kaudu. Siis saame teile kiiremini vastata, sest küsimus on meie klienditeenindussüsteemis õigesti kategoriseeritud.

Pöörame tähelepanu, et me ei paku klienditeenindust telefoni teel.

Kirjuta oma küsimus võimalikult täpselt. Lisa võimalikult palju detaile, näiteks tellimuse number, jälgimiskood, toote nimetus jms.

 

 

 

Toode on lisatud ostukorvi

KassasseJätka ostlemist
Tooted